dinsdag 28 april 2015

SCHALEN EN BAKKEN

Afgelopen week heb ik al mijn schalen en bakken eens een grondige schoonmaakbeurt gegeven...wat kruipt daar een berg stof in zeg.
En als ze dan toch leeg zijn, en al het decoratie materiaal ligt op een hoop, dan is het wel zo leuk om alles een andere look te geven.
Ik houdt er wel van om schalen in elkaar te zetten, dat geeft meteen meer volume...het setje hiernaast staat op tafel in de serre...beton en hout...een ideale combinatie.
Mega grote bak op de salontafel.

Eetkamertafel, binnenkort komt hier een nieuwe
kloostertafel.

Planken en een houten kruik in een
houten bak in de keuken.

Een nieuw stukje zeep in een PTMD schaaltje.

een houten schaal op mijn hangoortafel.

Een metalen en een betonnen schaal
onder de trap.


En dan heb ik ook nog een aantal ornamenten gemaakt, door een blessure ( kuitsweepslag ) heeft mijn verfkwast nog een aantal weken rust, maar ja...stil zitten...dat staat niet in mijn woordenboek, dus houdt ik me maar bezig met kleinere klusjes.
Dit keer heb ik een ornament in de muurvuller gezet, en om het roestige draadstaal een geverfd touw gewikkeld.


In plaats van een ornament heb ik een kandelaar gemaakt. Ik combineer verschillende onderdelen met elkaar, net zolang totdat het naar m´n zin is.
Deze kandelaar heb ik geverfd in de muurverf van de P*raxis in de kleur Raaf, en daarna doorgeschuurd.

Fijne vakantie voor degene die vakantie hebben.
tot de volgende keer.
Inge

Op de site van de Wemelaer kunnen jullie mijn Photo Diary lezen.
Ik plaats hier een link.( KLIK )