vrijdag 13 februari 2015

VERANDERINGEN

Wat is de oorzaak van de veranderingen die deze week hebben plaats gevonden...de witte bankjes...
De bankjes waren dus wit..en dat begon me tegen te staan...eigenlijk paste er niets van mijn spulletjes leuk bij...ik streef naar een bepaalde sfeer, en die kreeg ik niet met mijn witte bankjes...Vorige week liep in het Zweeds warenhuis...en mijn oog viel op de nieuwe grijze hoezen...precies de goede kleur, en nog wasbaar ook...en blij dat ik ermee ben.
Alles past er nu veel beter bij.

Had ik voorheen moeite om leuke kussentjes te kopen...er zijn leuke kussentjes zat, maar die vond ik dan weer niet leuk bij de kleur van de bankjes...en nu...geen probleem meer...ik heb ontdekt dat bij de H&M zoveel keus is aan leuke kussentjes, en nog een leuk prijskaartje ook. De kussentjes zijn in het echt trouwens grijzer dan op de foto´s.
In de hoek heb ik deze stoere sidetable gezet.

Het kleine kussentje komt van de H&M


Ondertussen heb ik de klepbank in de krijtverf
gezet...de kleur is kokos.

Leuke plaid gevonden bij de K*wantum.
De oude paspop heeft plaats gemaakt voor de
zuil met pot.

Bij Patricia (huize vizzini) zag ik deze leuke ijzeren lepel.
Staat harstikke leuk met een waxine lichtje.


Deze hoek in de kamer kon nog wel een lichtpuntje gebruiken...ik was op zoek naar een houten lamp, maar bij nader inzien zou dat toch te fors worden...toen ik door het Zweeds warenhuis liep, viel mijn oog op dit lampje...het kapje zat er niet bij...hier kon ik wel wat mee. thuis heb ik het in de kalkverf gezet, het kapje had ik nog, staat ook in de kalkverf...een menging van Gritti en Kokos, zo is het net iets anders dan het kastje, die heb ik Gritti geverfd.
Een stoer ijzeren schaal (huize Vizzini) in een betonnen
schaal.


Bruin en Grijs wat een schitterende combinatie is dat toch...Ik geniet iedere dag van dit plaatje...mijn mooie grote bruine krans, op het Gritti wandje.
het kleine houten krukje heb ik ook weer eens tevoorschijn gehaald...

Voor degene die Carnaval gaan vieren...veel plezier.
Tot blogs weer,
inge