zondag 14 september 2014

Het plaatje is af...


Het plaatje wat ik in m´n hoofd had is af.
Mijn man heeft nog een zuil gemaakt van steigerhout, de zuil heb ik vervolgens een wash gegeven in de kleur Pepper van Painting The Past.
In de houten bak heb ik een ramshoorn en een oud hout ornamentje gelegd...stad en land afgezocht naar een asparagus tak...nergens...zolang maar een magnolia tak in de pot gezet...kan ook wel, maar ik blijf zoeken.


De pot die erop staat heb ik zelf zo bewerkt met muurvuller...een tijdje geleden al...heeft buiten gestaan in regen en wind, het touwtje wat erop zat, liet los door het vocht, het touwtje verwijderd, en er bleef een heel natuurlijk randje over.

Deze olijf krans hangt ook op de slaapkamer.
Ik heb hem gekocht tijdens de sfeerdagen bij
THUYS bij het Markthuys in Zundert.



Ik wens jullie een fijne Zomerse week, welkom nieuwe volgers.

Liefs,
Inge